Geen verzendkosten bij een bestelling vanaf €45 in NL, naar Belgie vanaf €55 geen verzendkosten.

Vraag en Antwoord (FAQ)

Bestellen
• Hoe plaats ik een bestelling?
• Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
• Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
• Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
• Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
• Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?


Betalen
◦ Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
◦ Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
◦ Hoe werkt betalen middels overschrijving?
Bezorgen
▪ Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
▪ Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
▪ Hoe zie ik of een product op voorraad is?
▪ Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
▪ Wie levert mijn bestelling?
▪ Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
▪ Kan ik een bezorgafspraak maken?
Retourneren
▪ Kan ik mijn bestelling retourneren?
▪ Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
▪ Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
▪ Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
▪ Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

ALLE PRODUCTPRIJZEN ZIJN INCLUSIEF BTW

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Klik op het product van uw keuze. Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de " Voeg toe aan winkelwagen " te klikken. Klik vervolgens onderaan op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Klik op verder winkelen of "ga naar uw winkelwagen". Heeft u alle artikelen die u wenst? Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knop "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd ( factuur adres).

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dit is niet meer mogelijk. Uw bestelling kan alleen naar u toe worden verzonden.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
U ontvangt direct een orderbevestiging/ factuur per email. ( onder op de factuur staat de ook de betaalmethode).

Op het moment dat uw bestelling klaar is en afgegeven voor uitlevering ontvangt u een email met trackingnummer. Zo kunt u uw pakket volgen.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice. Mail: sales@ecolife.nl

Betalen
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
U kunt betalen met iDeal, Klarna, Visa, Creditcard, Bancontact, homebank etc. Achteraf na ontvangst van de producten ( Klarna achteraf betaling).

De betaling loopt via de betalingsprovider Mollie. Betaling gaat via een beveiligde verbinding. Zo kunnen wij u een veilige betaling garanderen.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Bestellingen online betaald via iDeal, Paypal, Creditcard etc. worden direct verwerkt en meestal na 1 of 2 dagen bij u geleverd ( bestellingen gedaan voor 14.00 u).
Bestellingen betaald via overschrijving/betaling vooraf worden geleverd nadat het geld op de bankrekening is bijgeschreven.
Een betaling via overschrijving is meestal 1-2 werkdagen onderweg.

Bezorgen
Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Wij brengen geen bezorgkosten in rekening voor bestellingen vanaf 40€ in Nederland ,België 65€ en Duitsland 75€ .

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Heeft u voor 14:00 uur uw bestelling geplaatst en online betaald, dan zal de vervoerder ( post NL ) uw bestelling vaak snel bij u afleveren. Om het milieu te ontlasten verzenden wij op maandag, woensdag en vrijdag! U krijgt via uw email de trackinglink door waarmee u uw pakket kunt volgen.

Hebt u gekozen voor betaling via overschrijving, dan wordt uw bestelling aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 2 a 3 werkdagen.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Al onze producten zijn op vooraad. Als het product niet op voorraad is, is het niet te bestellen.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Normaal is alles op de website op voorraad. Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen. Neemt dit langer tijd dan leveren wij u de bestelde artikelen die op voorraad zijn.

Wie levert mijn bestelling?
Alle leveringen vinden plaats met Post-NL. U kunt ook zelf een leverdag en/of tijd ingeven. Post.nl bezorgt uw bestelling overdag/ 's avonds op het door u aangegeven verzendadres ( ook wordt er op zaterdag geleverd). Onvoorziene omstandigheden voorbehouden.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt de vervoerder niet meer bij u langs ( postnl heeft dit per 01-01-2020 ingevoerd).
Bent u niet thuis, dan ontvangt u een bericht in uw tracking-email van de vervoerder voor een afspraak of u kunt het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt of bij buren.
Wilt u dit niet, vermeld het dan bij uw bestelling bij opmerking: alleen huisadres, niet bij buren.
LET OP!!  POST.NL LAAT EEN PAKKET NOG MAAR 7 DAGEN LIGGEN OP DE AFHAALLOCATIE.

Het pakket blijft gewoonlijk 7 dagen op het postkantoor voordat het wordt teruggestuurd. Voor meer exacte informatie kun je terecht bij je plaatselijke postkantoor.

Als je je pakket niet ophaalt wordt het naar ons teruggestuurd. Het pakket wordt dan door ons geregistreerd als 'niet-opgehaald': hiertoe zullen we vervolgens € 10 administratiekosten in rekening brengen. Het resterende orderbedrag wordt aan je terugbetaald - op dezelfde manier zoals je de besteling oorspronkelijk hebt betaald.

Wanneer je spijt hebt van je bestelling en je de order wilt herroepen, dien je het pakket op te halen en vervolgens naar ons te retourneren. Op deze manier wordt het niet geregistreerd als een 'niet-opgehaald' pakket!

Kan ik een exacte bezorgafspraak maken?
Het is helaas niet mogelijk om een exacte bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute.

Retouren
Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering maximaal 14 dagen om uw product retour te sturen. Retourneert u een bestelling, dan worden eventuele verzendkosten niet vergoed. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor rekening van de klant. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Vraag altijd om een track&trace! Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Retourneert u met herroeping van uw bestelling, dan krijgt u het volledige orderbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@ecolife-shop.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na aanmelding en ontvangst van uw retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is.

U kunt een voorbeeld van het retourformulier vinden onder de link "retourformulier". Zie verder de algemene voorwaarden voor retouren. Natuurlijk mag u ons ook bellen of gewoon emailen als u wat retour wilt sturen. Stuur niet zomaar iets retour zonder het ons te melden. Wij weten dan niet of er iets retour komt van u.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Tenzijn anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij constatering van gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

U heeft uw bestelde producten niet afgehaald.

Burgelijk wetboek - koop en ruil - Niet afgehaalde pakketten.

Artikel 10

- De zaak is voor risico van de koper van de aflevering af, zelfs al is de eigendom nog niet overgedragen. Derhalve blijft hij de koopprijs verschuldigd, ongeacht tenietgaan of achteruitgang van de zaak door een oorzaak die niet aan de verkoper kan worden toegerekend.

- Hetzelfde geldt van het ogenblik af, waarop de koper in verzuim is met het verrichten van een handeling waarmede hij aan de aflevering moet medewerken. Ingeval naar de soort bepaalde zaken zijn verkocht, doet het verzuim van de koper het risico eerst op hem overgaan, wanneer de verkoper de voor de uitvoering van de overeenkomst bestemde zaken heeft aangewezen en de koper daarvan heeft verwittigd.

- Indien de koper op goede gronden het recht op ontbinding van de koop of op vervanging van de zaak inroept, blijft deze voor risico van de verkoper.

- Wanneer de zaak na de aflevering voor risico van de verkoper is gebleven, is het tenietgaan of de achteruitgang ervan door toedoen van de koper eveneens voor rekening van de verkoper. De koper moet echter van het ogenblik af dat hij redelijkerwijs rekening moet houden met het feit dat hij de zaak zal moeten teruggeven, als een zorgvuldig schuldenaar voor het behoud ervan zorgen.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Is uw pakket in behandeling dan wordt binnen 5 dagen wordt uw geld teruggestort. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling na de retourmelding/annulering (binnen 14 dagen per email of formulier) tot dagen 14 hierna te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt. Let op de voorwaarden voor cosmetica en verzorging:

Om hygiene en/of verzegelings redenen zijn de verzorgingsartikelen niet retourneerbaar! Gelieve hiervan goede nota te nemen. Niemand ontvangt graag een product wat iemand anders heeft geopend en daarna teruggestuurd!!!

Retourprocedure: Op de pagina "retourformulier" staat een voorbeeld van een retourformulier dat u kunt gebruiken. Mail deze aan ons ( info@ecolife-shop.nl ). U bent niet verplicht om dit formulier te gebruiken.

Niet opgehaalde pakketten:

Het pakket blijft gewoonlijk 7 dagen op het postkantoor voordat het wordt teruggestuurd. Voor meer exacte informatie kun je terecht bij je plaatselijke postkantoor.

Als je je pakket niet ophaalt wordt het naar ons teruggestuurd. Het pakket wordt dan door ons geregistreerd als 'niet-opgehaald' en de inhoud geinspecteerd op beschadiging etc en opnieuw ingeboekt og weggegooit. Hiervoor zullen we vervolgens € 10 administratiekosten in rekening brengen. Het resterende orderbedrag wordt aan je terugbetaald - op dezelfde manier zoals je de besteling oorspronkelijk hebt betaald.

Wanneer je spijt hebt van je bestelling en je de order wilt herroepen, dien je het pakket op te halen en vervolgens naar ons te retourneren. Op deze manier wordt het niet geregistreerd als een 'niet-opgehaald' pakket!

U kunt ons ook een "gewone" mail sturen. Vermeld wel altijd uw factuur en/of ordernummer erbij en de artikelen waar het om gaat. U ontvangt van ons een retourcode en het retouradres.

Wettelijke bescherming voor de consument: De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten bij herroeping, door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. De consument betaald het retourzenden van het pakket.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neemt u contact op met de klantenservice dan helpen wij u verder.

Eventuele kosten ( bijvoorbeeld douane bij levering buiten EU, etc ) die na het het bestelmoment ( uw bevestiging van uw bestelling met de daarbij horende kosten van uw bestelling) ontstaan, zijn voor rekening van de persoon/bedrijf die de bestelling plaatst!

PRIVACY: Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Wij houden ons aan deWet bescherming persoonsgegevens (Wbp).

-----------------------------------------------------------------------------

Heeft u nog andere vragen? Mail ons even.

STS bestaat sinds 1995 en wij zijn een Nederlandse firma. Ingeschreven bij de KvK van Middelburg (77074084 en 22037377) en onze huisbankiers zijn de ABN en ING bank te Goes. Bestellen via onze webwinkel is veilig. In de loop der jaren hebben wij een groot aantal trouwe klanten opgebouwd en hier zijn wij dan ook trots op.

INFO: STS Health Supplies, Goes, NL sales@ecolife.nl of sales@luvico.nl

Informatie: sales@ecolife.nl

Vragen: sales@ecolife.nl

Klachten: info@ecolife-shop.nl

STS Health Supplies BV, Klaverpad 13, 4461 MD, Goes. T: 0113-214120 Fax: 0113-229485

 www.ecolife.nl         www.sts-natureproducts.com      www.aloegel.nl       www.aloeveragelly.nl/

ALLE PRODUCTPRIJZEN ZIJN INCLUSIEF BTW

© 2007 - 2024 Ecolife Aloë Vera | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel