STS bestaat sinds 1995 en wij zijn een Nederlandse firma. Ingeschreven bij de KvK van Middelburg en onze huisbank is ING bank te Goes.

Bestellen via onze webwinkel is veilig. In de loop der jaren hebben wij een groot aantal trouwe klanten opgebouwd en hier zijn wij dan ook trots op. Alle gegevens worden versleuteld verzonden! Veilig voor u als gebruiker.

Informatie:

sales@ecolife.nl voor vragen of informatie in het algemeen. We proberen op deze website zo duidelijk mogelijk te zijn, maar misschien heeft u toch nog een vraag of suggestie.

Vragen:

sales@ecolife.nl voor vragen over producten of info@ecolife-shop.nl

Klachten:

info@ecolife-shop.nl Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch met vermelding van uw ordernummer.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Werkwijze:
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 1-3 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd
nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling
bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Ecolife-shop bij is aangesloten.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden,
dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie
(SGC).

Retourneren van producten:

Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen na ontvangst van het product door de consument. De datum waarop u als klant het pakket heeft ontvangen plus 14 dagen. U vindt een voorbeeld retourformulier onder de link "retourformulier".

Let op: persoonlijke verzorgingsproducten kunnen niet geretourneerd worden! Deze producten zijn NIET verzegeld ( omdat wij rechtstreeks uit ons magazijn verzenden kan er niemand bij) en bij retournering kunnen wij niet controleren of een flacon of pot geopend is door consument/gebruiker. Gelieve hier goede notie van te nemen. Ook producten met een (zeer) beperkte houdbaarheid kunnen niet geretourneerd worden.

Bij herroeping is de afnemer niet verplicht de retourkosten te dragen. Wel ligt de bewijslast (bijvoorbeeld track&trace) voor het retourneren bij verzender.

Bij bestellingen die niet afgehaald worden en daarna terug aan ons gezonden worden rekenen wij € 10 aan verwerkings/ administraiekosten. Deze extra kosten worden ingehouden op het bedrag van de bestelling.

Afwijkingen

Prijzen en afbeeldingen kunnen afwijken. Geldend voor de prijzen is het bedrag dat u bij bestellen in de winkelwagen moet afrekenen.

 

STS Health Supplies BV

Telefoon: 0113-214120 (gelieve ons te emailen).

sales@ecolife.nl

info@ecolife-shop.nl

Kvk: 77074084 te Middelburg

Btw Identificatienummer: NL860891690B01

Bankgegevens van STS Health Supplies BV:

ING bank te Goes, reknr NL63 INGB 0007 3194 76

Postadres: Klaverpad 13, 4461 MD Goes - NL

Adres voor retouren: Oostpolderweg 15-A , 4413NL Krabbendijke (Zeeland, Nederland) TNV STS/Combilogic - Retour

-------------------------------------------------------------

Betaling vanuit het buitenland:

STS Health Supplies BV

Bank: ING bank te Goes

IBAN: NL63 INGB 0007 3194 76   BIC: INGBNL2A

---------------------------------------------------------

PRIVACY:

Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Wij houden ons aan de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp).

---------------------------------------------------------

 

© 2007 - 2024 Ecolife Aloë Vera | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel